Wednesday 28 December 2016

KEDAI LANGSIR DI NILAI 3

KEDAI LANGSIR MURAH ADALAH DI STAR CITY TEXTILE....

Yup kedai nie akhirnya pilihan aku kt Nilai 3.. dah pergi lebih 5 kedai aku masuk kuar dgn kami sekuarga serta ibu mertua ku survey harga langsir dan dengan upah jahit langsir sbb ikut budjet aku.. iyala bagi aku sendiri biar murah asalkan nampak cantik di mata aku... beli mahal langsir, aku x mampu.. baik lebihkan duit kepada anak2.. bagi aku la..

Kedai STAR CITY kebanyakkan design cantik-cantik belaka dan banyak pilihan... RM5/meter upah jahit RM5/1panel...
Lupa la nak ambil gambar... sebab anak2 dh penat duk dalam kete sambil main nset aku nie... aku sempat amek gambar nama kedai dan resit je sebagai bukti aku beli juga akhirnya... hihihihi...

Sesiapa yang zero @ tahu sikit~sikit bab langsir macam aku.. mula-mula korang ukur tingkap ke sliding door ke pintu yg nak letak langsir... pakai inchi pun pakai ukuran kaki pun blh.... nnt kedai akan kira kan budjet.... kain mahal, mahal la korang byr nnt... upah ikut kedai kedai... ada yg RM8/kaki , ada yang RM8/1panel , ada FREE upah jahit tp kena beli kain RM10/meter keatas... Ikut kemampuan masing-masing... nanti langsir dah siap aku update lagi ya...

No comments:

Post a Comment